Miskolc Extrém Napok (MEN)

 2010.01.06. 20:15

 A flyeren láthattok mindent!

A Koxx szervezésében roller verseny 2010 Feburár 6-án déltől háromig, Borsod-Abaúj-Zemplén megyében, Miskolcon!

A roller verseny mellett mindenféle biciklisek, graffitisek, és még bulizás is. Aki egy kihagyhatatlan dolgról nem csak utólag akar neten információkat kapni, hanem meg is akarja élni, az jöjjön el mindenképpen!

Számítok rátok, srácok!

A bejegyzés trackback címe:

https://extremrollerhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr31652493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

múvemáccsó 2010.03.03. 16:48:57

sziasztok!
nézegettem pár rolleres fórumot, de csak az extrém fajtánál adnak útmutatás, én pedig totál kezdő vagyok.
végre rászántam magam, hogy vegyek rollert mindennapi, munka/suli használatra.
mivel nem értek hozzá, ezért ide írok, hátha tudtok vmit hozzászólni.
én max 20e ft-ért akarok venni (mivel kezdő vagyok és nem akarok ugrálni sem).összecsukható vállpántos, könnyű kis rollerre gondoltam.
ezekről mi a véleményetek?
www.worker.hu/372/worker-california-xxl-roller

vajon ezek jók, vagy ócska hipermarketesek?
www.decathlon.co.hu/HU/adult-scooters-12789522/

itt is van egy-két jó kis összecsukható:
www.aktivsport.hu/rollerek-c-126.html?listing=list96&sort=2a&page=3

néztem én már french id-t,razort de elég húzós áron vannak. nem tudom érdemes-e egyáltalán hétköznapi használat esetén ennyire premium cuccal menni.

itt mondjuk nagyon olcsó, lehet, hogy nem ugyanaz a márka (razor):
www.sportsarok.hu/index.php?id=131

a segítségeteket előre is köszi:
múve
süti beállítások módosítása