Egrix 2009

 2009.08.23. 22:12

Tegnapelőtt tértem haza az Egrix 2009ről, és mit ne mondjak. Hatalmas volt...

... Körülbelül fél 12 körül érkeztem meg a pályára barátnőmmel, aki fotózni jött a versenyre. Először körülnéztem, és nem igazán láttam rolleres arcokat, elsőre meg is ijedtem de aztán beljebb haladva az egyik gyorsítón egyből vagy 6 kissrác vigyorgott rám vissza rollerrel a kezükben.

Lecuccolás után elkezdtem ismerkedni a többiekkel, és találkoztam Marczyval is. Aztán fokozatosan mindenki próbálgatta a pályát, a végén már egész sokan voltunk az elemeken, aztán mindenki egyszerre pihent meg és ki is ürült a pálya. Beszélgetni kezdtem valami fekete inges sráccal, aki utána bemutatkozott, mint 'Máté', és mondta hogy Gödről jött, egyből leesett a tantusz, hogy ki is ő (a ráckevei győztes, Sándor Máté). Aztán megcsodáltuk, hogy a "kékpólóssrác", egészen lazán tolja a pályán. Kiderült, hogy Egerből való, ezért is megy neki ilyen jól az egész. Őt Bencének hívták.

A kisebbek között is voltak igen tehetséges arcok, aminek nagyon örültem, mert ha ők így "kípápp"-olják (folytatják, nem adják fel), akkor nagy jövő áll előttük.

Gyakorlás után kezdtek a görkorisok a versenyzéssel, akiktől igen látványos dolgokat láthattunk, országos színvonalon is nagyon oltottak a fiúk és volt köztük egy tehetséges csaj is. Az ő versenyük és a miénk is 'Jam Session' elven ment, amit azt jelenti, hogy egyszerre hárman voltunk a pályán, és általában egy ember volt ténylegesen a pályán, a másik kettő valamelyik gyorsító tetején várakozott.

Aztán fél kettő, maximum két óra környékén eljött a várva várt pillanat, amikor a rolleresek megkezdhetik a versenyt. Az első körben volt Sándor Máté, az egri srác Bence, plusz egy tökmag ifjonc.

Bence oltott mindenkit a nyolcad gömbből (magas volt... nagyon magas) kiszálló dupla whippel, meg a transfer (egyik döntött falról másikra ugrás) BS 180 Barspinnel.

Mátét a közönség a Front ScooterFlip miatt imádta, amit végül is nem sikerült rendesen beadni, de voltak stílusos trükkjei.

Az egyik körben ott volt még egy srác, Pipó Bence, aki nagyon, de nagyon ügyes volt, pedig csak 10 év körüli forma volt. Dupla whippel szállta át a piramist... gondolhatjátok.

Lassacskán eljött a mi körünk, amiben Marczyval és valaki mással kerültem egy ringbe.



Marczynak rövidre sikerült a köre, ugyanis eltört a rollerre, és bár kapott kölcsön rollert az egri sráctól, nem sikerült túl jól a menete. És ezt el is lehet nézni neki, ugyanis nemrégen műtötték újra a csuklóját.

Nekem ahhoz képest, hogy életemben nem voltam normális parkba, hatalmas nagy köröm volt. Beadtam BS Feeblet, Nothingot, Whip kiszállásokat, manuál boxra fel whip, le BS 360; Manuál box bemanuálozása... szóval elégedett vagyok magammal.

 

Kiderült, hogy a zsűrinek is tetszett amit csináltam, ugyanis bekerültem a döntőbe. Mellettem még az egri Bence, Sándor Máté, és Pipó Bence jutottak be. Erős volt a mezőny, éreztem is, hogy itt már nem sok esélyem van.

A döntőbe az egri Bence kiszállt dupla barspinnel a nyolcad gömbből (!!), és a többiek is nagyon ügyesek voltak. Én itt már kevésbé remekeltem.

A zsűri pedig így ítélte a teljesítményünket:

 

I helyezett.  Az egri srác, Bence.

II helyezett. Pipó Bence

III helyezett. Sándor Máté

IV helyezett. Szabó Levente.

 

 A hangulat hatalmas volt, az emberek jófejek, a trükkök stílusosak, a park pedig ZSÍRKOLBI.

 

Nagyon nagyon le a kalappal...:

     Szabó Marczy előtt, hogy összehozta a rolleres versenyt.

     A verseny többi szervezője előtt a versenyért.

     A Fundango előtt a verseny szponzorálásáért.

     Hegedüs Panna előtt a fényképezésért.

 

"...ez a roller unity..."

 

A versenyről képeket itt találtok:

http://flickr.com/szabolevente

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extremrollerhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr91333620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása